مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-05بين الملل

قوانین عجیب و غریب در ایالت های آمریکا


در مریلند با پیراهن های بدون آستین نمی توان به پارک ها رفت، در ایالت ورمانت زنان باید برای گذاشتن دندان مصنوعی اجازه کتبی شوهرانشان را داشته باشند و در شهر آنیستون ایالت آلاباما پوشیدن شلوار جین آبی در خیابان نوبل غیرقانونی است.

- در مریلند با پیراهن های بدون آستین نمی توان به پارک ها رفت، در ایالت ورمانت زنان باید برای گذاشتن دندان مصنوعی اجازه کتبی شوهرانشان را داشته باشند و در شهر آنیستون ایالت آلاباما پوشیدن شلوار جین آبی در خیابان نوبل غیرقانونی است.

عصرایران- ایالات متحده آمریکا از 50 ایالت تشکیل شده که با نظام فدرالی اداره می شود؛ در برخی از ایالت های آمریکا قوانین خاص و عجیب و غریب و گاه مضحکی وجود دارد که اشاره به آنها خالی از لطف نیست.

در ادامه به برخی دیگر از این قوانین عجیب و غریب که تعداد آنها به صدها قانون در سراسر ایالات متحده آمریکا می رسد، اشاره می شود: - در شهر رنو ایالت نوادا نشستن با دراز کشیدن افراد در پیاده روها ممنوع است.

-در ایالت آرکانزاس قانونی وجود دارد که معلمان مدارس در صورت بلند کردن موهایشان حقوقی دریافت نمی کنند.

-در ایالت آریزونا خواباندن خرها در وان حمام خانه ها جرم محسوب می شود! و یا از دست دادن بیشتر از یک دندان برای مردان و زنان بالای 18 سال جرم محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین عجیب و غریب در ایالت های آمریکا

قوانین عجیب و غریب در ایالت های آمریکا