مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 10:322022-10-05اقتصادي

اشتغال 15 هزار زندانی بیرون از زندان/ تولید سه هزار و 600 کالا توسط زندانیان


مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور گفت: در حال حاضر 33 هزار زندانی شاغل حقوق بگیر در کشور وجود دارد؛ از این تعداد 15 هزار نفر به صورت اعزام به کار هستند.

- رحیم مطهرنژاد امروز در حاشیه سفر استانی خود به آذربایجان شرقی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار فارس اظهار داشت: بنیاد تعاون زندانیان حدود 70 سال است که در کشور ما فعالیت دارد و طبق اساسنامه خود دو وظیفه اساسی آن، مهارت آموزی و اشتغال زندانیان است.

  مهارت آموزی 70 هزار زندانی وی با بیان اینکه حرفه آموزی طبق قراردادی به صورت مشترک با سازمان زندان ها و سازمان فنی حرفه ای انجام می ‍گیرد، افزود: سالی در حدود 70 هزار زندانی در 200 رشته فنی حرفه ای تحت آموزش قرار می گیرند.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان ادامه داد: مددجوها بعد از گذراندن دوره آموزشی مدرک فنی حرفه ای دریافت میکنند که هیچ اسمی از زندانی در مدرک شان قید نمیشود.

  15 هزار زندانی بیرون از زندان مشغول به کار هستند وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 33 هزار زندانی شاغل حقوق بگیر در کشور وجود دارد؛ از این تعداد 15 هزار نفر به صورت اعزام به کار هستند.

مطهرنژاد به تولید دوچرخه توسط زندانیان تبریز اشاره کرد و گفت: امروز بازدیدی از کارگاه تولید دوچرخه توسط زندانیان در خسروشهر داشتم؛ حدود 230 مددجو در حال تولید و مونتاژ دوچرخه برای کودکان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 15 هزار زندانی بیرون از زندان/ تولید سه هزار و 600 کالا توسط زندانیان

اشتغال 15 هزار زندانی بیرون از زندان/ تولید سه هزار و 600 کالا توسط زندانیان