مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 22:472022-10-04اقتصادي

پارک کوثر اردبیل آماده بهره برداری است/ خیابان شهید نصراللهی منطقه نیار بازگشایی شد


شهردار اردبیل از بهره برداری پارک کوثر به مساحت بیش از 2 هزار مترمربع در روزهای آتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری در بازدید از پروژه های عمرانی منطقه 2 شهرداری اردبیل اظهار کرد: پارک کوثر به مساحت بیش از 2هزار و 300 متر مربع در روزهای آتی افتتاح و با تجهیزات لازم در اختیار اهالی قرار می گیرد، این پارک در طی 4 ماه آماده شد.

  وی با بیان اینکه افتتاح این پارک بخشی از برنامه های پیش بینی شده شهرداری در این کوثر است، افزود: در راستای افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد محیطی زیبا برای شهروندان، شهرداری اردبیل ایجاد پارک های دیگر به مساحت 7 هکتار در کوثر را در برنامه های سال جاری و 1402 دارد.

  شهردار اردبیل ادامه داد: همچنین خیابان شهید نصراللهی محله نیاز که یکی از خیابان های مهم این منطقه بود به صورت کامل بازگشایی شد.

صفری با اشاره به سایر پروژه های در حال اجرا در منطقه 2 شهرداری اردبیل، تصریح کرد: عملیات اجرایی پارک بعثت نیز از امروز آغاز شده و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید ، در حال حاضر عملیات اجرایی در مرحله آماده سازی زیر ساخت ها است.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا اعتبار لازم جهت توسعه فضای سبز شهر را تامین کنیم، افزود: توسعه فضای سبز شهر با هدف افزایش سرانه فضای سبز از او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک کوثر اردبیل آماده بهره برداری است/ خیابان شهید نصراللهی منطقه نیار بازگشایی شد

پارک کوثر اردبیل آماده بهره برداری است/ خیابان شهید نصراللهی منطقه نیار بازگشایی شد