مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 16:072022-10-04اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان معرفی شد+ سوابق


«عادل خالقی ثمرین» به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان منصوب و معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز با حضور صادق ستاری فر، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، عادل خالقی ثمرین به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان معرفی و حکم وزیر آموزش و پرورش به وی اعطا شد.

ستاری فر ضمن تشکر از زحمات پنج ماهه محمد شاه حسینی، سرپرست قبلی این اداره کل، حضور در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان را به فال نیک گرفت و شرکت فعال دانش آموزان، فرهنگیان، کرونا و تعلیق فعالیت حضوری مدارس نظام تعلیم و تربیت و آموزش ما را تحت تأثیر قرار داده بود و بیش از آن مسائل و موضوعات تربیتی را به حاشیه برده بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: به لطف خدا با پیگیری های انجام شده، موفق به بازگشایی مدارس و رسیدن به وضعیت نسبتاً متعادل و قابل قبول به ویژه در حوزه ساماندهی و تأمین نیروی انسانی موردنیاز شده ایم که دستاورد مهمی است.

وی اظهار کرد: در این مدت، در سیاست های وزارت آموزش و پرورش مانند عدالت تربیتی، کیفیت بخشی به آموزش و پرورش، تربیت چندساحتی دانش آموزان، شفاف سازی حوزه های اداری و مالی، توجه به منزلت اجتماعی معلم، اهتمام به رفع نیازهای مناطق با رویکرد مردمی سازی و مردم محوری توفیقات خاصی حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان معرفی شد+ سوابق

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان معرفی شد+ سوابق