مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 14:172022-10-04سياسي

دشمن با تدارک گسترده رسانه ای در تلاش برای انحراف افکار عمومی است


محمدحسین صفاری دبیر انجمن اسلامی پزشکان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در هفته اخیر شاهد اقدامات جریان ضدانقلاب با فعال کردن شکاف های جنسیتی و مذهبی، کشور را وارد فضای درگیری و اغتشاش کرده و با ایجاد التهاب و حاکم کردن احساسات و هیجان در جامعه و آشوبگری و آتش زدن اموال عمومی خسارات و مشکلاتی را برای هموطنان به وجود آوردند.

وی افزود: امروز دشمن با تدارک گسترده رسانه ای در تلاش برای انحراف افکار عمومی است و ادعای پیگیری حقوق بشر و حقوق زنان از طرف غربی ها برای جامعه ایران قابل پذیرش نیست، دشمنان اسلام به شدت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کار می کنند و برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه از هر حربه ای استفاده می کنند.

صفاری با تأکید بر اینکه دشمن منتظر یک فرصت و دنبال یک رخنه است که وارد شود، گفت: دشمن به قصد انزوای ایران اسلامی و جلوگیری از مسیر پیشرفتی که در آن قرار گرفته ایم به میدان آمده و تمام نقشه ها و توطئه های خود را به کار بسته تا ضمن دین زدایی با تحریک افکار قوم گرایانه، به تجزیه جامعه اقدام کند.

دبیر انجمن اسلامی پزشکان اصفهان ادامه داد: دشمن قصد دارد در روند و حرکت مثبت کشور به سمت پیشرفت، اخلال ایجاد کرده و بواسطه ایجاد ناامنی در کشور، مسیر حرکت کشور را از ریل اصلی خود منحرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با تدارک گسترده رسانه ای در تلاش برای انحراف افکار عمومی است

دشمن با تدارک گسترده رسانه ای در تلاش برای انحراف افکار عمومی است