مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 13:272022-10-04سياسي

مجلس خبرگان رهبری: بیانات اخیر رهبر انقلاب نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد


مجلس خبرگان رهبری طی بیانیه ای اعلام کرد: بیانات حکیمانه و تحلیل هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درباره حوادث اخیر نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مجلس خبرگان رهبری طی بیانیه ای اعلام کرد: بیانات حکیمانه و تحلیل هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای درباره حوادث اخیر نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

 متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم بیانات حکیمانه و تحلیل هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله العالی درباره حوادث اخیر، همچون همیشه علاوه بر آگاهی بخشی و بصیرت افزایی، نقش برآب کردن نقشه های دشمنان این آب و خاک  مقدس و القای حس امنیت، امید و آرامش به جامعه، تکلیف  فتنه گران  و  وظیفه مردم به ویژه خواص  و مسؤولان بخش های مختلف کشور  در مواجهه با  حوادث مشابه را نیز روشن ساخت.

مجلس خبرگان رهبری، ضمن قدردانی و اعلام حمایت از مواضع صریح و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب که همواره در راستای حفظ اسلامیت و جمهوریت نظام و تقویت عزت ملی ایران عزیز بوده است برای معظم له سلامتی و طول عمر با برکت مسئلت می نماید و به درگاه ایزد متعال برای وجود ولی فقیهی زمان شناس و رهبری بصیر، حکیم، دانشمند و دشمن شناس، جبهه سپاس می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس خبرگان رهبری: بیانات اخیر رهبر انقلاب نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد

مجلس خبرگان رهبری: بیانات اخیر رهبر انقلاب نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد