مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 13:072022-10-04سياسي

برق رسانی به ایستگاه شماره 3 طرح انتقال آب از تالوار به همدان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از اجرای عملیات اصلاح 23 کیلومتر از شبکه برق کبودراهنگ در راستای برق رسانی به ایستگاه شماره 3 طرح انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط خبرگزاری فارس در همدان، علی سهرابی بیدار ظهر امروز در آیین افتتاحیه عملیات جهادی اصلاح 23 کیلومتر از شبکه برق از سد تالوار به همدان اظهار کرد: این عملیات با مشارکت 40 گروه متخصص اجرا می شود که با اجرای آن، علاوه بر تامین مهمترین ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی از سد تالوار به همدان، شبکه برق رسانی روستاهای بخش گل تپه از توابع شهرستان کبودراهنگ بهسازی می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت تامین برق الکتروموتورهای پمپاژ طرح آبرسانی از سد تالوار به همدان، دو هفته برای اجرای دقیق این عملیات برنامه ریزی شده و کاری که قرار بود در مدت 14 روز انجام شود، طی 6 ساعت اجرایی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ادامه داد: همزمان با اجرای این عملیات، 23 کیلومتر از شبکه برق رسانی روستاهای دور افتاده شمال استان همدان نیز بهسازی و نوسازی می شود.

وی با اشاره اینکه این عملیات در کوتاه ترین زمان ممکن و با نگاه اقدامات جهادی اجرایی می شود، تاکید کرد: با توجه به نیاز برق پایدار برای ایستگاه پمپاژ و روستاهای اطراف، اقدامات ویژه و مدیریت هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق رسانی به ایستگاه شماره 3 طرح انتقال آب از تالوار به همدان

برق رسانی به ایستگاه شماره 3 طرح انتقال آب از تالوار به همدان