مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 12:172022-10-04سياسي

وحدت راهبردی مردم سیستان و بلوچستان ناگسستنی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ابراهیم عزیزی امروز در همایش سران طوایف، علما و معتمدان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان که با حضور استاندار این استان، نماینده مردم اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان سپاه، انتظامی و جمعی از مسوولان استانی در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: وحدت و یکپارچگی مردم مومن و انقلابی سیستان و بلوچستان بر اساس برداشتی که در طول سال های گذشته از این استان داشته ام و در یک نگاه اجمالی می توان ادعا کرد که در طول تاریخ بی نظیر بوده است.

وی بیان کرد: وحدت و همبستگی مردم سیستان و بلوچستان در برابر دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری سالامی ایران همچون سد و دژه مستحکمی بوده که نفوذ ناپذیر است.

  نایب رییس کمیسیون امنیت ملی درخشیدند.

هوشیاری مردم اجازه ایجاد تفرقه به دشمنان نمی دهد نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن امروز این وحدت و همبستگی مردم سیستان و بلوچستان را هدف قرار داده است که با هوشیاری مردم این استان این بار هم همچون گذشته به اهداف شوم خودشان نخواهند رسید.

وی بیان کرد: پیوند بین علما و مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان ناگسستنی است و به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم اجازه نخواهند داد که این وحدت و همبستگی آنان را خدشه دار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت راهبردی مردم سیستان و بلوچستان ناگسستنی است

وحدت راهبردی مردم سیستان و بلوچستان ناگسستنی است