مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 11:222022-10-04سياسي

دشمنان بدنبال تجزیه ایران هستند/ به برکت خون شهدا نقشه کوردلان برملا خواهد شد


دشمنان به دنبال تجزیه ایران اسلامی هستند، چرا که ایران یکپارچه برای نظام سلطه مشکل آفرین است، ایران قوی می تواند تاثیر بسیاری بر ملت های منطقه داشته و حتی موجب الگوپذیری شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار صبح امروز در آیین تشییع پیکر مطهر شهید داوود عبدالهی از شهدای امنیت لرستانی که در اغتشاشات مریوان به شهادت رسید، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا، اظهار کرد: تقدیر و تشکر می کنیم از عوامل انتظامی، نیروهای امنیتی و بسیجی به خاطر دفاع و رشادت های جانانه از دین و ناموس کشور.

وی خاطرنشان کرد: مردم متوجه شده اند حوادثی که این روزها در کشور در جریان بوده، از سوی دشمنان بوده و تدارک سنگینی را برای این توطئه نیز دیده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه به دشمنان به بهانه حجاب و گشت ارشاد و آزادی به میدان آمده اند، افزود: هدف اصلی نشاگه گیری دین و ایران اسلامی است.

زیویار بیان داشت: دشمنان به دنبال تجزیه ایران اسلامی هستند، چرا که ایران یکپارچه برای نظام سلطه مشکل آفرین است، ایران قوی می تواند تاثیر بسیاری بر ملت های منطقه داشته و حتی موجب الگوپذیری شود، کمااینکه امروز اقتدار ایران اسلامی مرزهای سیاسی این کشور را کم نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان بدنبال تجزیه ایران هستند/ به برکت خون شهدا نقشه کوردلان برملا خواهد شد

دشمنان بدنبال تجزیه ایران هستند/ به برکت خون شهدا نقشه کوردلان برملا خواهد شد