مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 10:472022-10-04دانش

بیش از 1000 دانشجوی ورودی جدید دانشگاه علم وصنعت راهی اردوی مشهد می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،دانشجویان کارشناسی پذیرفته شده در دانشگاه علم و صنعت ایران، از امروز تا 15 مهرماه 1401 در اردوی معارفه که در شهر مشهد برگزار می شود، - دانشجویان کارشناسی پذیرفته شده در دانشگاه علم و صنعت ایران، از امروز تا 15 مهرماه 1401 در اردوی معارفه که در شهر مشهد برگزار می شود، شرکت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،دانشجویان کارشناسی پذیرفته شده در دانشگاه علم و صنعت ایران، از امروز تا 15 مهرماه 1401 در اردوی معارفه که در شهر مشهد برگزار می شود، شرکت می کنند.

این اردوی معارفه برای ایجاد ارتباط صمیمی دانشجویان جدیدالورود کارشناسی با فضای دانشگاه، اساتید و همکلاسی ها و همچنین دریافت کارت دانشجویی و تعیین اتاق و هم اتاقی های خوابگاه به همراه برنامه های علمی، تفریحی و فرهنگی برگزار می شود.

از  11 مهرماه، دانشجویان نوورود (برخی به همراه خانواده های خود) در دانشگاه حضور یافتند که برای شرکت در اردوی مشهد اعزام خواهند شد.

دانشجویان خوابگاهی وسایل خود را به مسئولان خوابگاه تحویل داده و عازم می شوند.

گفتنی است، در سال تحصیلی 1402-1401، حدود 1000 دانشجو در مقطع کارشناسی دانشگاه علم و صنعت ایران پذیرفته شده اند و مطابق تقویم آموزشی، کلاس های درس دانشجویان نوورود کارشناسی از شنبه 16 مهرماه برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1000 دانشجوی ورودی جدید دانشگاه علم وصنعت راهی اردوی مشهد می شوند

بیش از 1000 دانشجوی ورودی جدید دانشگاه علم وصنعت راهی اردوی مشهد می شوند