مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 09:522022-10-04سياسي

توجه به جهاد تبیین تنها راه ارائه تحلیل درست به قشر دانشجو


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گیلان با تاکید بر اینکه در دانشگاه در حوزه جهاد تبیین باید اقدامات جدی انجام شود، گفت: اساتید و کارشناسان سیاسی باید تحلیل های درست را در اختیار قشر دانشجو قرار دهند.

- محمد دوستار رییس شد تا با کمک غرب گرایان داخلی و آشوب گران، کشور را با استفاده از روحیات هیجانی جوانان و نوجوانان به سمت اغتشاش سوق دهند.

  وی با بیان اینکه استکبار اصل اسلام و اقتدار ایران را هدف گرفته است، گفت: آتش زدن بانک، مغازه ها، مساجد و قرآن نشان می دهد اغتشاشگران به دنبال مطالبه درست نیستند و تنها هدفشان نابودی این نظام مقدس است.

  کارشناس مسائل سیاسی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با تاکید بر بصیرت مردم ایران در خنثی سازی برنامه های دشمن در داخل کشور افزود: حضور پررنگ مردم در پاسخ به اغتشاش گران در گیلان و کشور بسیار قاطعانه بوده به طوری که در چندین روز برنامه استکبار را خنثی سازی کرد.

  دوستار با بیان اینکه دشمن با استفاده از بازگشایی مدارس و دانشگاه به دنبال به انزوا کشاندن فضای دانشجویی در کشور است، تصریح کرد: بازگشایی مدارس و دانشگاه ها بعد از سه سال موجب شد تا تلاش استکبار برای کشاندن اعتراضات و اغتشاش به داخل دانشگاه بیشتر شود زیرا هدفشان به انزوا کشاندن فضای آموزشی و دانشجویی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به جهاد تبیین تنها راه ارائه تحلیل درست به قشر دانشجو

توجه به جهاد تبیین تنها راه ارائه تحلیل درست به قشر دانشجو