مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 01:322022-10-03حوادث

کودکان کلیددار چه کسانی هستند؟/تنها در خانه


خانواده ای چند نفره را تصور کنید که همه از صبح برای کار و مدرسه و دانشگاه از خانه بیرون می روند و مدام برای حضور دیگری در منزل، کلید را در جایی بیرون از خانه مثل پادری منزل یا در کفش پنهان می کنند، - گروه زندگی ـ زهره سعیدی: چند وقت پیش با یکی از همسایه هایمان بنا به اتفاق آشنا شدیم، آنها در چند دورهمی دوستانه با ما حضور داشتند.

این همسایه نظر مرا به دلائلی به خود جلب کرد، زن و شوهر جوانی که صبح تا شب سرکار هستند، با رده های بالای شغلی و یک فرزند پسر که همیشه در خانه تنهاست.

  خوب که به این بچه در چند میهمانی دقت کردم، متوجه پریشان حالی اش شدم، سرش در گوشی یا تبلتش بود، مدام پاهایش را تکان می داد و ناخن هایش را می جوید، انگار از چیزی اضطراب داشته باشد، اگر بنا به اجبار مجبور می شد با کسی صحبت کند، تند تند و با پرخاش پاسخ دیگران یا پدر و مادرش را می داد و بعد هم در خودش فرو می رفت.

جالب تر آنکه والدینش هیچ توجهی به این رفتارها و حالاتش نداشتند.

ذهنم را این پسر بچه و خانواده اش خیلی درگیر کردند.

بهرحال موفقیت شغلی آرزوی هر خانواده ای است، اینکه پدر و مادر بتوانند مایحتاج زندگی خود و فرزندشان را تأمین کنند ، یک خانه کوچک را بزرگ کنند یا ماشین راحت تری تهیه کنند و حتی دو ماشین برای رفت و آمد داشته باشند، اما بهای همه این امکانات دور شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان کلیددار چه کسانی هستند؟/تنها در خانه

کودکان کلیددار چه کسانی هستند؟/تنها در خانه