مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 22:222022-10-03سياسي

سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اقدامات تروریستی در زاهدان را محکوم کرد


سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان و تشکل های وابسته این نهاد درباره اتفاقات هشتم مهرماه زاهدان با صدور بیانیه ای اقدامات تروریستی را محکوم کردند.

- سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان و تشکل های آمده است: در روزهای اخیرشاهد حوادث دردناکی همچون شهادت چندین نیروی مدافع امنیت و تخریب اموال عمومی در سطح استان بوده ایم و نقطه اوج این اتفاقات در شهر زاهدان رخ داده است.

این بیانیه می افزاید: این افراد آشوبگر به بهانه های واهی برای رسیدن به اهداف شوم خود، بویژه در حوزه برهم زدن وحدت، آرامش و امنیت در تلاش هستند و کشته شدن افراد و یا از بین رفتن اموال بیت المال برایشان اهمیت ندارد، این درحالی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برپایه شرع اسلام بنا شده و دارای قوانین و مقررات بوده و هرگونه موضوعی را باید از طریق قانونی پیگیری و مطالبه کنیم.

در بیانیه سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان و تشکل های وابسته این نهاد آمده است: ضمن اعلام انزجار از این حوادث و اتفاقات اخیر و محکومیت این وقایع، تاکید می شود آنچه که مسلم است این افراد آشوبگر، از مردم نبوده و تفکرات و برنامه های غرب و دشمنان این مرز و بوم را دنبال می کنند، باید حساب افراد مطالبه گر را از آشوبگران جدا دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اقدامات تروریستی در زاهدان را محکوم کرد

سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اقدامات تروریستی در زاهدان را محکوم کرد