مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 18:122022-10-03سياسي

تصویب الحاق 4 منطقه اوکراین از سوی دومای روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دومای ایالتی روسیه امروز دوشنبه به اتفاق آراء، قوانین اساسی فدرال برای پیوستن مناطق زاپروژیا، - مجلس دومای روسیه امروز معاهدات مربوط به پذیرش لوهانسک، زاپوریژیا، دونتسک و خرسون به خاک فدراسیون روسیه را تصویب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دومای ایالتی روسیه امروز دوشنبه به اتفاق آراء، قوانین اساسی فدرال برای پیوستن مناطق زاپروژیا، خرسون، دونتسک و لوهانسک به این کشور را تصویب کرد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، دومای روسیه معاهدات مربوط به پذیرش 4 منطقه مذکور به روسیه را تصویب کرد.

ویاچسلا ولودین رییس دومای دولتی روسیه دیروز یکشنبه در سخنانی اعلام کرد که دوما دوشنبه پیش نویس قانون اساسی و تصویب معاهدات برای مناطق جدید را بررسی خواهد کرد.

رییس دومای دولتی روسیه در مصاحبه ای با پاول زاروبین در برنامه مسکو- کرملین- پوتین در این باره گفت: فردا ما اصلاحیه هایی در قوانین اساسی و همچنین تصویب معاهدات بین المللی را بررسی خواهیم کرد.

در بیانیه هایی که در وبگاه دادگاه قانون اساسی روسیه منتشر شده، آمده بود که دادگاه معاهدات مربوط به پذیرش دونتسک و لوهانسک به روسیه و همچنین مناطق زاپروژیا و خرسون را مطابق با قانون ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب الحاق 4 منطقه اوکراین از سوی دومای روسیه

تصویب الحاق 4 منطقه اوکراین از سوی دومای روسیه