مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 17:022022-10-03بين الملل

عون:در استخراج گاز با تل آویو شریک نمی شویم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه العهد، ظهر امروز دوشنبه نشست مشورتی مقامات لبنان برای بررسی پیشنهاد آمریکا درباره ترسیم مرز های دریایی با رژیم صهیونیستی، - منابع لبنانی از آغاز نشست مشورتی مقامات این کشور برای بررسی پیشنهاد آمریکا درباره ترسیم مرز های دریایی با رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه العهد، ظهر امروز دوشنبه نشست مشورتی مقامات لبنان برای بررسی پیشنهاد آمریکا درباره ترسیم مرز های دریایی با رژیم صهیونیستی، آغاز شد.

بنابر اعلام صفحه توییتری ریاست جمهوری لبنان این نشست به ریاست میشل عون رییس جمهور این کشور برگزار خواهد شد.

میشل عون پیش از آغاز این نشست در سخنانی کوتاه در جمع رسانه های لبنانی در بیروت اعلام کرد که در نشست مشورتی با رییس پارلمان و نخست وزیر موضع بیروت در قبال پیشنهاد آمریکا در موضوع ترسیم مرز های دریایی، تعیین خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد که بر اساس پیش نویس توافق مطرح شده هیچ گونه مشارکتی میان لبنان و رژیم صهیونیستی در میادین گازی دریای مدیترانه وجود نخواهد داشت.

نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان نیز در سخنانی گفت: موضع روسای سه گانه لبنان در موضوع ترسیم مرز های دریایی یکپارچه خواهد بود و ما این موضع را بزودی اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عون:در استخراج گاز با تل آویو شریک نمی شویم

عون:در استخراج گاز با تل آویو شریک نمی شویم