مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 14:272022-10-03حوادث

کلاهبرداری 5 میلیاردی با جعل ای نماد!


مالباختگان این پرونده در ادامه اظهارات خود گفتند قصد خرید پوشاک در فضای مجازی را داشته که با یک سایت فروش آنلاین این کالا ها با قیمت های ارزان که نماد اعتماد الکترونیک نیز داشته است مواجه شده و پس از انجام فرآیند خرید و واریز .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رییس پلیس فتای پایتخت از دستگیری فردی که با جعل ای نماد اقدام به کلاهبرداری از شهروندان در پوشش فروش آنلاین لباس کرده بوده، خبرداد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: مدتی قبل تعدادی از شهروندان به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه کرده و مدعی شدند پس از خرید از یکی از سایت های فروش آنلاین پوشاک مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: مالباختگان این پرونده در ادامه اظهارات خود گفتند قصد خرید پوشاک در فضای مجازی را داشته که با یک سایت فروش آنلاین این کالا ها با قیمت های ارزان که نماد اعتماد الکترونیک نیز داشته است مواجه شده و پس از انجام فرآیند خرید و واریز وجه کالایی دریافت نکرده و متوجه کلاهبرداری شدند.

گودرزی افزود: پس از اخذ اظهارات شکات رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات اولیه پرونده را آغاز کردند و در اقدامات اولیه متوجه شدند کلاهبردار با ایجاد یک سایت خرید آنلاین و جعل ای نماد اقدام به جلب اعتماد شهروندان و کلاهبرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 5 میلیاردی با جعل ای نماد!

کلاهبرداری 5 میلیاردی با جعل ای نماد!