مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-03سياسي

پیگیری ترک فعل مسئولان در تامین آب همدان/ راه اندازی گشت ارشاد مدیران


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان از واکنش این مجموعه نسبت به ترک فعل مسئولان در تامین آب شهر همدان خبر داد و گفت: گروه های مطالبه گر مردمی هم این موضوع را پیگیری می کنند و مسئولانی که کوتاهی کردند باید پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، میثم صابریون ظهر امروز در نشست خبری با رویکرد فعالیت ستاد امر به معروف و گشت ارشاد مسئولان اظهار کرد: اهمیت امر به معروف و نهی از منکر بر همگان واضح و تاکید دین و بزرگان است.

وی با اشاره به اینکه حکم تاریخی حضرت امام(ره) در سال 58 نسبت به تشکیل اداره فراقوه ای با عنوان اداره امر به معروف و نهی از منکر بود گفت: سال 71 نام ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفت و نقش این ستاد آن بود که مردم خود امر به معروف کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان با بیان اینکه ستاد تا سال 94 موظف شد که کارهای مقدماتی را در راستای امر به معروف و نهی از منکر از سوی مردم انجام دهد و یک نهاد انقلابی، فرهنگی و فراقوه ای در فراهم کردن شرایط برای امر به معروف  و نهی از منکر کردن مردم است افزود: سال 84 ظرفیت قانونی پشتوانه ستاد شد و هدف اصلی ستاد ایجاد ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر نهادینه کردن اصل هشتم قانون اساسی در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ترک فعل مسئولان در تامین آب همدان/ راه اندازی گشت ارشاد مدیران

پیگیری ترک فعل مسئولان در تامین آب همدان/ راه اندازی گشت ارشاد مدیران