مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 11:472022-10-03سياسي

مازندران 20 هزار دانش آموز محروم دارد/اجرای عدالت اجتماعی رویکرد دولت سیزدهم است


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با اشاره به اینکه باید برای 20 هزار نفر برنامه فرهنگی،آموزشی و حمایتی داشته باشیم، گفت: سرانه هر دانش آموز یک و نیم میلیون تومان است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام بشیر عالیشاه صبح امروز در مراسم نواختن زنگ عاطفه ها که با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش ناحیه دو مرکز مازندران در مدرسه ابتدایی دخترانه نزهت برگزار شد، اظهار کرد: مازندران 20 هزار دانش آموز محروم دارد که از این تعداد 12 هزار و 500 دانش آموز و هزار و 700 دانشجو از کمیته امداد امام خمینی خدمات حمایتی دریافت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با اشاره به اینکه باید برای 20 هزار نفر برنامه فرهنگی،آموزشی و حمایتی داشته باشیم، افزود: سرانه هر دانش آموز 1.

5 میلیون تومان است؛ 20 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سرانه دانش آموزان نیاز است که 12 میلیارد و 500 میلیون تومان از سوی مردم خیر مازندران مساعدت شد.

  وی شعار امسال جشن عاطفه ها را با هم مشق محبت بنویسیم اعلام کرد و گفت: برای داشتن جامعه ای مترقی و توسعه یافته فرهنگ سازی باید از مدرسه برای دانش آموزان سنین کم انجام شود.

عالیشاه یکی از رویکردهای کمیته امداد امام خمینی را تامین معیشت قشر بی بضاعت عنوان کرد و یادآور شد: با اجرای فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران 20 هزار دانش آموز محروم دارد/اجرای عدالت اجتماعی رویکرد دولت سیزدهم است

مازندران 20 هزار دانش آموز محروم دارد/اجرای عدالت اجتماعی رویکرد دولت سیزدهم است