مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 11:422022-10-03بين الملل

جنجال رونمایی از بزرگترین لیوان چای دنیا در عربستان سعودی


چند روزی است کاربران سعودی در فضای مجازی مشغول تمسخر جدیدترین دستاورد کشورشان تحت عنوان «بزرگ ترین لیوان چای دنیا» هستند.

-   عربستان و امارات در حوزه سیاسی، نظامی و اقتصادی در منطقه با هم رقابت سختی دارند و گاهی این رقابت مثلا در یمن، خصمانه هم می شود اما ظاهرا در رونمایی اموری مثل بزرگترین لیوان چای هم در رقابت هستند زیرا گوینده مراسم افتتاح که می گوید نماینده گینس هم در اینجاست و می تواند این لیوان را اکنون مشاهده کند، بیان می کند که تا الان بزرگترین لیوان چای دنیا در امارات بود و از امروز در عربستان است!.

عبدالحکیم بن عبدالعزیز الدخیّل پسر معاون وزیر دارایی اسبق عربستان در توییترش نوشت: مژده به مردم شریف، یکی از دستاوردهای چشم انداز عربستان سعودی 2030 بزرگترین فنجان چای در جهان افتتاح شد و مردم در فقر و بیکاری هستند.

کاربری یمنی به نام اولو بأس شدید نوشت: کشورهای دیگر به صنعت های بزرگی مثل صنعت هسته ای، موشکهای بالستیک افتخار می کنند و این ها به بزرگ ترین لیوان چای.

نجیب النجیب کاربر سعودی نوشت: تمام شد؛ عربستان وارد باشگاه بزرگان شد.

ترکی الشهلوب فعال مشهور در توییتر عربی نوشت: بعد از بزرگ ترین سرسره در دنیا، بزرگترین ماسک و بزرگترین شلوار؛ عربستان سعودی این بار با بزرگ ترین لیوان چای در دنیا وارد کتاب گینس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال رونمایی از بزرگترین لیوان چای دنیا در عربستان سعودی

جنجال رونمایی از بزرگترین لیوان چای دنیا در عربستان سعودی