مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 10:472022-10-03سياسي

رییس جمهور در حال حل مشکلات بدون برجام است


فرمانده اسبق سپاه حفاظت ولی امر با اشاره به اینکه دشمنان می دانند که رییس جمهور در حال حل مشکلات بدون برجام است، بیان کرد: با توافق صورت گرفته در معاهده شانگهای مسیر کشور به سوی همواری می رود اما همین ها دنبال مشکل سازی برای مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، سرتیپ پاسدار ابراهیم جباری شامگاه یکشنبه در آیین گرامیداشت شهدای کارمند شهرستان ساوه که در مسجد مقدس زاده برگزار شد، با بیان اینکه باید جوانان را با مکتب و اندیشه ناب شهدا آشنا کنیم، گفت: لازم است در محافل مختلف تفکر شهدا را که لبریز از عشق و ایثار بود، را به آحاد جامعه معرفی کرد.

فرمانده اسبق سپاه حفاظت ولی امر با تاکید براینکه امروز وظیفه هنرمندان در انتقال فرهنگ انقلاب و مجاهدت مهم بوده و باید در این حوزه خلق آثار بیشتری شود، گفت: رابطه ایمان با سلاح و صحنه های سنگین نبرد مهم است و وقتی ایمان، اخلاص و صداقت باشد خداوند پیروزی را نصیب ما خواهد کرد.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه فتنه و توطئه و جنایات منافقین در ابتدای انقلاب هرگز از یادها نمی رود، خاطرنشان کرد: امروز همان هایی که به خارج فرار کرده اند ادعای حقوق بشر دارند و است، بیان کرد: با توافق صورت گرفته در معاهده شانگهای مسیر کشور به سوی همواری می رود اما همین ها دنبال مشکل سازی برای مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور در حال حل مشکلات بدون برجام است

رییس جمهور در حال حل مشکلات بدون برجام است