مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 10:272022-10-03ورزشي

تیم ملی کشتی آزاد دانشجویان به کشور بازگشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تیم ملی کشتی آزاد دانشجویان که موفق به کسب 7 مدال طلا و احراز مقام قهرمانی جهان در رقابت های جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان جهان شده بود بامداد امروز با استقبال مسئولین ورزش دانشگاهی از طریق فرودگاه بین المللی .

- تیم ملی کشتی آزاد دانشجویان که موفق به کسب 7 مدال طلا از مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان شد، بامداد امروز با استقبال مسئولین ورزش دانشگاهی وورزش کشور وارد ایران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تیم ملی کشتی آزاد دانشجویان که موفق به کسب 7 مدال طلا و احراز مقام قهرمانی جهان در رقابت های جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان جهان شده بود بامداد امروز با استقبال مسئولین ورزش دانشگاهی از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد کشور شدند.

در این مراسم علی دوست مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، کریمی رییس اداره مسابقات فدراسیون و مسئولین ورزشی دانشگاهی و خانواده ورزشکاران حضور داشتند.

رضا مومنی در وزن57 کیلوگرم، احمد بذری در وزن 92 کیلوگرم، عرفان الهی در وزن 74 کیلوگرم، سید مهدی هاشمی در وزن 125 کیلوگرم، محمد رضا باقری در وزن 65 کیلوگرم، سعید اسماعیل زاده در وزن 79 کیلوگرم و دانیال شریعتی نیا در وزن 97 کیلوگرم موفق به کسب 7 مدال طلا در این رقابت ها شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی کشتی آزاد دانشجویان به کشور بازگشت

تیم ملی کشتی آزاد دانشجویان به کشور بازگشت