مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 10:172022-10-03سياسي

هفتمین سالگرد شهادت سرلشکرهمدانی برگزار می شود


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری هفتمین سالگرد شهادت قافله سالار شهدای مدافع حرم سرلشکر شهید «حاج حسین همدانی» در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرارسیدن هفتمین سالگرد شهادت قافله سالار شهدای مدافع حرم سرلشکر شهید حاج حسین همدانی اظهار کرد: شهیدهمدانی الگوی بزرگ مقاومت و کار جهادی است.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار خستگی ناپذیر بود افزود: سردار همدانی هرگز از تلاش باز نایستاد و همواره پای کار بود و به جوانان توجه ویژه داشت.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به برنامه های بزرگداشت این شهید والامقام بیان کرد: ویژه برنامه های گرامیداشت سالگرد این شهید والامقام در همدان به مدت یک هفته از 12 تا 16 مهر ماه برگزار می شود.

وی از برگزاری 15 عنوان برنامه شاخص در راستای بزرگداشت شهید حاج حسین همدانی در همدان خبر داد و گفت: همزمان با نخستین روز از اجرای این برنامه ها فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان همدان دیدار می کنند.

مجیدی افزود: مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد شهید همدانی با حضور مسئولان استانی، دانشجویی را از دیگر برنامه ها عنوان و تصریح کرد: فضاسازی، معرفی، روایتگری و بازخوانی شخصیت شهید همدانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین سالگرد شهادت سرلشکرهمدانی برگزار می شود

هفتمین سالگرد شهادت سرلشکرهمدانی برگزار می شود