مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 10:022022-10-03فناوري

اجرای 60 کیلومتر فیبر نوری در شهرستان نیر


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از تقویت زیرساخت ارتباطی شهرستان نیر با اجرای 60/7 کیلومتر فیبر نوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شهریار سرداری صبح امروز در جمع خبرنگاران از تقویت زیرساخت ارتباطی شهرستان نیر با اجرای 60/7 کیلومتر فیبرنوری خبر داد.

وی با اشاره به اقدامات اخیر این اداره کل در شهرستان نیر، افزود: تقویت پوشش آنتن دهی و توسعه اینترنت روستایی استان از برنامه اصلی این اداره کل است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل بیان کرد: توسعه شبکه فیبرنوری استان یک اقدام زیربنایی در دولت سیزدهم است که باعت تحول اساسی در افزایش کیفیت و سرعت دسترسی مردم به اینترنت پرسرعت می شود.

وی ادامه داد: اجرای عدالت ارتباطی و دسترسی به ارتباطات مناسب، نیاز اساسی مردم است که با اجرای60/7 کیلومتر فیبرنوری در این شهرستان، ارتباطات روستایی شهرستان نیر به طور چشمگیری تقویت خواهد شد.

سرداری گفت: با پایش و ارزیابی میدانی متناوب همکاران اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات، روستاهای فاقد پوشش ارتباطی مناسب شناسایی و برای توسعه ارتباطات آن ها برنامه ریزی و اقدام  انجام می گیرد.

پایان پیام/3727/  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 60 کیلومتر فیبر نوری در شهرستان نیر

اجرای 60 کیلومتر فیبر نوری در شهرستان نیر