مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 09:322022-10-03سياسي

مادر چهار شهید دفاع مقدس کتاب «به بهاء خریدند» را روایت کرد


ویژه برنامه «روایت مادری» با معرفی کتاب «به بهاء خریدند» نوشته طاهره حمزه پور اسدی با حضور مسئولان استان و خانواده شهید جوادنیا در اراک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک،  نشست روایت مادری با معرفی کتاب به بهاء خریدند روایت داستانی از بانوی صبور و مقاوم، فاطمه عباسی ورده ، مادر شهیدان محمد، علی، احمد و یونس جوادنیا، نوشته طاهره حمزه پور اسدی با حضور بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در اراک برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در این مراسم گفت: مادران شهدا با اقتدا به حضرت زینب کبری(س) و مکتب انسان ساز عاشورا، در برابر غم عظیم شهادت فرزندان خود صبر پیشه کردند.

نظری افزود: مادران شهدا زینب وار، مردانی را در دامان خود پرورش دادند که با ایمان به خدا، جانانه در برابر کفر جهانی ایستادگی کردند و جان شیرین خود را فدای انقلاب و ارزش های اسلامی کردند.

وی رمز مقاومت و پیروزی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی را که بلافاصله بعد از انقلاب نوپای ایران اسلامی و در آغازین سال های پیروزی به وقوع پیوست، بعد از توکل بر خدا و امام عصر(عج) و رهنمودهای معمار کبیر انقلاب، نقش آفرینی مادران شهدا دانست و بیان کرد: نقش مادران شهدا در تربیت فرزندانی ولایتمدار، شجاع، مخلص و دیندار که مردانه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر چهار شهید دفاع مقدس کتاب «به بهاء خریدند» را روایت کرد

مادر چهار شهید دفاع مقدس کتاب «به بهاء خریدند» را روایت کرد