مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 09:172022-10-03سياسي

استاد دانشگاه بجنورد: فوت مهسا امینی بهانه ای برای ایجاد آشوب توسط ضد انقلاب بود


حسین پورلسانی، استاد دانشگاه بجنورد در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، در خصوص اتفاقات اخیر اظهار کرد: آمادگی هایی از قبل برای تحرکات اجتماعی برنامه ریزی شده بود که با فوت خانم امینی عده ای با بهره گیری از احساسات قشر جوان، مردم را به کف خیابان کشاندند و چند روزی کشور را دچار آشوب و اغتشاش کنند.

وی با اشاره به این که این گونه مشکلات در همه کشورها رخ می دهد، افزود: درحوادث مشابه خارج از کشور، رسانه های بیگانه به خاطر وابستگی های مالی که به این کشورها دارند سکوت می کنند ولی کوچکترین مسئله در ایران را مانور رسانه ای می دهند.

این استاد دانشگاه نقش رسانه ها در تبیین اتفاقات و حوادث اخیر را بسیار مهم دانست و گفت: رسانه ها باید در اطلاع رسانی وقایع سرعت و دقت لازم را داشته باشند تا دشمن نتواند از جو موجود بر مشکلات جامعه سوء استفاده کند.

پورلسانی بروز رفتارهایی چون آتش زدن قرآن، صدمه به اموال عمومی، آتش زدن بانک ها و آمبولانس از طرف اغتشاشگران را ناشایست دانست و گفت: اصل مطلب حجاب در کشور ایران مشخص است و اینکه عده ای موضوع کشف حجاب را مطرح می کنند خواسته ای نادرست است.

وی ضمن انتقاد از سیستم آموزشی در مدارس، گفت: مسئله حجاب یک کار فرهنگی و بنیادی است و باید نهادهای متولی امر در این خصوص فعالیت کنند و باید بررسی و علت یابی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه بجنورد: فوت مهسا امینی بهانه ای برای ایجاد آشوب توسط ضد انقلاب بود

استاد دانشگاه بجنورد: فوت مهسا امینی بهانه ای برای ایجاد آشوب توسط ضد انقلاب بود