مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 09:022022-10-03اقتصادي

درآمد 28 میلیارد تومانی اوقاف در 1400/ایجاد شغل برای 400 نفر با اجرای پنج پروژه


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به درآمد 28 میلیارد تومانی اوقاف در سال گذشته گفت: بر اساس آمار، پنج هزار موقوفه در استان گیلان وجود دارد که راستای برگزاری مجالس اهل بیت و ساخت مساجد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انجام وقف یکی از میراث ارزشمند دین مبین اسلام است، اظهار کرد: انجام فریضه وقف در جامعه اثرگذاری بسیار هزینه شده است.

  علیزاده با تاکید بر لزوم توجه به ایتام توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: تاکنون 650 میلیون تومان برای ایتام از محل موقوفات هزینه شده و در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم، هفت هزار و 500 بسته معیشتی با میزان اعتبار سه میلیارد تومان در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

  وی با بیان اینکه سوق دادن افراد به انجام فریضه وقف یکی از اهداف اداره کل اوقاف و امور خیریه است، گفت: در این خصوص مراکز مشاوره ای در سطح استان تشکیل شده که در این مراکز به واقفان جدید مشاوره ارائه می شود.

  مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به ایجاد اشتغال برای 400 نفر در این استان توسط این نهاد افزود: در سال گذشته با اجرای پنج پروژه عمرانی و کاشت 50 هزار درخت صنوبر، برای 400 نفر ایجاد اشتغال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 28 میلیارد تومانی اوقاف در 1400/ایجاد شغل برای 400 نفر با اجرای پنج پروژه

درآمد 28 میلیارد تومانی اوقاف در 1400/ایجاد شغل برای 400 نفر با اجرای پنج پروژه