مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 09:022022-10-03سياسي

زاهدان، پروژه «سوریه سازی» ایران / سکوت رسانه های ضدانقلاب در برابر فجایع زاهدان


  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ظهر جمعه یکی از تلخ ترین وقایع چند روز اخیر در شهر زاهدان اتفاق افتاد که باعث ناراحتی مردم سرزمین ایران شد؛ - همچنین آیت الله محامی نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان طی بیانیه ای با اشاره به این حادثه تلخ بیان کرد: درپی از دست دادن جمعی از فرزندان این سرزمین اعم از شیعه و سنی، ضمن درود به ارواح مطهر شهدای این حادثه، بالاخص روح پرفتوح سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی که عمر خویش را صرف خدمت و تأمین امنیت مردم کرد، آرزوی تنعم رضوان الهی و حشر با اولیا الهی دارم.

وی تصریح کرد: اینجانب ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی و آشوب هایی که باعث برهم زدن نظم و  امنیتی و همه کسانی که در حفظ امنیت جان و مال مردم مشغول تلاش شبانه روزی هستند قدردانی و تشکر می کنم.

موضع تشکل های دانشجویی 10 تشکل و هیات دانشجویی دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان از دستگاه های امنیتی خواستند تا ضمن برقراری امنیت در این استان تروریست های خونخوار را به اشد مجازات برسانند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:ما تشکل های دانشجویی دانشگاه های سیستان و بلوچستان با تسلیت شهادت شهدای عزیزمان، این اقدام تروریستی که در بستر اغتشاشات و آشوب ها با خیال شوم دشمنان انجام شده را بشدت محکوم میکنیم و اعلام می داریم شیعه و سنی، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدان، پروژه «سوریه سازی» ایران / سکوت رسانه های ضدانقلاب در برابر فجایع زاهدان

زاهدان، پروژه «سوریه سازی» ایران / سکوت رسانه های ضدانقلاب در برابر فجایع زاهدان