مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 08:172022-10-03اقتصادي

آرمان امروز: جیب فیلترشکن فروش ها را پُر نکنید، محدودیت اینترنت برطرف می شود


در شهریورماه سال 1398، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جلسه علنی مجلس از وجود مافیایِ فیلترشکن و تجارت چند صد میلیاردی فروش فیلترشکن سخن گفته بود.

- در شهریورماه سال 1398، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جلسه علنی مجلس از وجود مافیایِ فیلترشکن و تجارت چند صد میلیاردی فروش فیلترشکن سخن گفته بود.

آرمان امروز نوشت: با روند فیلترینگ اینستاگرام و واتساب و ظرفیت محدود پلتفرم های داخلی، این روزها مردم درگیر vpn و پروکسی هستند و طبق یک آمار درخواست برای خرید وی پی ان با افزایش سه هزار برابری روبه رو شده است.

البته در شرایطی که سطح اعتماد به پلتفرم های داخلی کاهش پیدا کرده، این روند، یک امر طبیعی است و در این میان، سود کلان چند هزار میلیاردی به جیب فروشندگان وی پی ان می رود.

تلگرام که فیلتر شد، 40 میلیون کاربر ایرانی برای استفاده از این پیام رسان چندین و چند فیلترشکن روی گوشی خود نصب کردند و خرید و فروش فیلترشکن در ایران به تجارتی پرسود تبدیل شد.

وزارت ارتباطات می گوید فیلترشکن ها را قطع کرده ایم، سپیده حبیبی، عضو انجمن صنفی کسب وکارهای اینترنتی چندی پیش به ایرنا اعلام کرده بود: گردش مالی فروش وی پی ان در ایران ماهانه 50 میلیارد تومان و سالانه 600 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرمان امروز: جیب فیلترشکن فروش ها را پُر نکنید، محدودیت اینترنت برطرف می شود

آرمان امروز: جیب فیلترشکن فروش ها را پُر نکنید، محدودیت اینترنت برطرف می شود