مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 08:022022-10-03سياسي

برگزاری اولین جشنواره علمی شهید چمران در یزد/ 25 مهر، آخرین مهلت ارسال آثار


رییس سازمان بسیج اساتید یزد با اشاره به برگزاری مرحله استانی اولین جشنواره ملی شهید چمران در این استان، گفت: 25 شهریور ماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره است.

- محمدرضا دهقانی اشکذری، رییس سازمان بسیج اساتید یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس از این استان، با بیان این که اولین دوره جشنواره علمی شهید چمران با مشارکت تمام مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در دو سطح استانی و ملی برگزار می شود، اظهار کرد: این دوره جشنواره در دهم آبانماه برگزار و آخرین مهلت ارسال آثار نیز 25 مهرماه تعیین شده است.

وی افزود: یکی از اهداف مهم این جشنواره تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به ویژه بند اول سرفصل پایانی بیانیه موضوع علم و پژوهش در راستای بسترسازی مناسب برای ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

رییس بسیج اساتید استان یزد شناسایی، توانمندسازی هدفمند و شکوفاسازی استعدادهای مختلف علمی را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد و گفت: ترویج و تعمیق گفتمان جهاد علمی و تبدیل گفتمان علمی به گفتمان غالب در کشور یکی دیگر از رویکردهای جدی این دوره جشنواره شهید چمران است.

وی بیان کرد: بازه زمانی آثار علمی ارسالی مشارکت کنندگان در جشنواره از ابتدای سال 1399 تا پایان سال 1400 است و تاریخ برگزاری جشنواره در استان 10 آبانماه سالجاری است که برترینهای بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جشنواره علمی شهید چمران در یزد/ 25 مهر، آخرین مهلت ارسال آثار

برگزاری اولین جشنواره علمی شهید چمران در یزد/ 25 مهر، آخرین مهلت ارسال آثار