مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 23:222022-10-02سياسي

عامل اصلی نارضایتی مردم کم توجهی به مردم در چرخه بروکراسی اداری است


استاندار آذربایجان شرقی با توصیه به مدیران شهرستانی برای دیدار عمومی با مردم، گفت: یکی ا ز عوامل اصلی نارضایتی مردم، عدم ارتباط تنگاتنگ مسئولان با بدنه جامعه و کم توجهی به مردم در چرخه بروکراسی اداری است که اگر این مشکلات حل شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سراب، عابدین خرّم امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سراب، اظهار کرد: پاکدستی،  مبارزه با فساد و نشست و برخاست با مردم از مهم ترین شعارهای دولت و از معیارهای مهم در ارزشیابی مدیران دستگاه های اجرایی است.

 وی با توصیه به مدیران شهرستانی برای دیدار عمومی با مردم، گفت: یکی از عوامل اصلی نارضایتی مردم، عدم ارتباط تنگاتنگ مسئولان با بدنه جامعه و کم توجهی به مردم در چرخه بروکراسی اداری است که اگر این مشکلات حل شود، اعتماد مردم به دولت و مسئولان افزایش می یابد.

  خرّم گفت: مردم رفتار عاقلانه را از مسئولان می خواهند؛ این مردم متعهد به مکتب اسلام و وفادار به آرمان های انقلاب هستند و اگر نگرانی و مطالباتی دارند باید با آنان به گفت وگو نشست.

  استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات دولت در حوزه توسعه روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها اشاره کرد و گفت: امسال در استان بیش از 800 کیلومتر آسفالت جاده روستایی داشتیم و با وجود این که بارندگی نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل اصلی نارضایتی مردم کم توجهی به مردم در چرخه بروکراسی اداری است

عامل اصلی نارضایتی مردم کم توجهی به مردم در چرخه بروکراسی اداری است