مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 21:372022-10-02ورزشي

رییس شورای شهر تبریز: زن زندگی آزادی شعار حزب کومله است


گروهک کومله خبیث و وحشی هستند، کسانی که مجروحان را سوزاندند و در زمان انقلاب با آجر سر بریدند، این گروهک ها خود را مدعی دفاع از آزادی و حقوق زن معرفی کرده اند.

- رسول برگی: گروهک کومله خبیث و وحشی هستند، کسانی که مجروحان را سوزاندند و در زمان انقلاب با آجر سر بریدند، این گروهک ها خود را مدعی دفاع از آزادی و حقوق زن معرفی کرده اند.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: قوه قضاییه باید در کنار برخورد با اغتشاشگران، با مسئولانی که وظیفه خود را بدرستی انجام ندادند، برخورد کنند، در کنار اینها برخی سلبریتی ها از جمله برخی فوتبالیست ها نیز که به صدقه سر این ملت به نان و نوایی رسیدند، باید برخورد شوند چرا که بدون این مردم و انقلاب کاره ای نبودند.

  رسول برگی امروز در گفت و گو با فارس با بیان اینکه طی چند روز گذشته اتفاقاتی در سطح کشور رخ داد، اظهار کرد: این ماجرا به دنبال حماسه اربعین که از یادها نرفته بود و بعد از کرونا قدرت نمایی اسلام و تشیع بود و در کنار آن مذاکرات برجام و نیازی که اروپا به سوخت ایران داشت، اتفاق افتاد، در حالی مذاکرات پیش می رفت که آمریکا مهلت یک ماهه خواسته بود و در این مدت گروهک های تحت امر خود را به سمت ایران حرکت داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر تبریز: زن زندگی آزادی شعار حزب کومله است

رییس شورای شهر تبریز: زن زندگی آزادی شعار حزب کومله است