مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 18:222022-10-02سياسي

وعده های دورغین درباره آتش بس برای ملت یمن اهمیتی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شورای عالی سیاسی یمن در بیانیه ای چارچوب کلی اقداماتی مورد نظر بر اساس گام هایی که صنعا اعلام کرده است، - مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی یمن جزییات پیشنهادات مطرح شده درباره تمدید آتش بس این کشور و مانع تراشی های ائتلاف متجاوز در برابر تمدید آن را با اعضای این شورا بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شورای عالی سیاسی یمن در بیانیه ای چارچوب کلی اقداماتی مورد نظر بر اساس گام هایی که صنعا اعلام کرده است، تعیین کرد.

شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که گزینه های مختلف را در مرحله جدید بر اساس اقدامات ائتلاف متجاوز و مزدورانش اتخاذ خواهد کرد و هر آنچه برای حفظ منافع عمومی ملت یمن لازم باشد در پیش خواهد گرفت.

در این بیانیه آمده است: اجازه نخواهیم داد آتش بس تنها ابزاری برای رسیدن به توافق باشد و خواسته های ملت یمن را محقق نکند و وقت کشی سازمان ملل و مطرح کردن مسائلی که به نفع ملت یمن و روند صلح نیست را محکوم می کنیم.

در بخش دیگر بیانیه آمده است: وعده های دروغین برای ملت یمن اهمیتی ندارد، چرا که این ملت می تواند حقوق خود از ثروت های نفتی و گازی که از سوی ائتلاف متجاوز غارت شده است را بازپس گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های دورغین درباره آتش بس برای ملت یمن اهمیتی ندارد

وعده های دورغین درباره آتش بس برای ملت یمن اهمیتی ندارد