مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-02سياسي

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی: با وطن فروشی جریان غربگرای داخلی مقابله شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در نشست سیاسی جمعیت رهپویان انقلابی اسلامی، بخشی از شاخص های گفتمان تحول خواهی انقلابی مورد بحث و بررسی قرار گرفته شد و بر لزوم تسریع در فعالیت های جبهه «تحول خواهان انقلابی» در تمام نقاط کشور، - جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی: با وطن فروشی جریان غربگرای داخلی مقابله شود در جلسه کمیته سیاسی و انتخابات جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، بر لزوم مقابله با وطن فروشی جریان غربگرای داخلی و تبیین نیاز کشور به گفتمان تحولخواهی انقلابی تاکید شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در نشست سیاسی جمعیت رهپویان انقلابی اسلامی، بخشی از شاخص های گفتمان تحول خواهی انقلابی مورد بحث و بررسی قرار گرفته شد و بر لزوم تسریع در فعالیت های جبهه تحول خواهان انقلابی در تمام نقاط کشور، تاکید شد.

در این نشست همچنین راهکار های هماهنگی و همفزایی بیشتر سه جریان عمده جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به عنوان تشکیل دهندگان جبهه تحول خواهان انقلابی مورد بررسی و بحث قرار گرفت.

کمیته سیاسی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همچنین آخرین تحولات جریان غربگرای داخلی برای انتخابات 1400 مورد بررسی قرار داد و بر لزوم هوشیاری در برابر برنامه های این جریان برای گره زدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی: با وطن فروشی جریان غربگرای داخلی مقابله شود

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی: با وطن فروشی جریان غربگرای داخلی مقابله شود