مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 14:322022-10-02سياسي

معماری کم نظیر و تاریخ کهن، ماسوله را در دنیا متمایز کرده است


استاندار گیلان با تاکید بر ایجاد زیرساخت های لازم به نحوی که به بافت تاریخی ماسوله آسیبی نرسد، گفت: زیبایی خدادادی ماسوله و تلفیق آن با معماری کم نظیر و تاریخ کهن این شهر تاریخی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی پیش ازظهر امروز در دیدار خانم نعیمه احمد بن کاری نماینده یونسکو که به منظور انجام مراحل ثبت جهانی ماسوله به گیلان سفر کرد با اشاره به وجود میراث های گرانبهای فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در گیلان اظهار کرد: اقدامات موثر شکل گرفته در مسیر ثبت جهانی چادر شب بافی و نیز چای لاهیجان و ماسوله، تلاشی برای شناسنامه دار کردن و معرفی مزیت های گیلان است.

وی با اشاره به همراهی مردم خونگرم و مهمان نواز ماسوله و همکاری موثر شهرداری و شورای اسلامی این شهر تاریخی و دیگر مسؤولان به صورت زمینی و هوایی و نیز در جلسه جمع بندی، ارزیابی مثبتی از اقدامات داشته است.

وی با بیان اینکه در آینده ای نزدیک شاهد پیوستگی حلقه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گیلان خواهیم بود، گفت: در تلاشیم تا به معنای واقعی آنچه ظرفیت های این حوزه در استان است را شکوفا کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به آغاز برنامه های راهبردی و توسعه ای و همچنین سرمایه گذاری در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همزمان با سفر رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معماری کم نظیر و تاریخ کهن، ماسوله را در دنیا متمایز کرده است

معماری کم نظیر و تاریخ کهن، ماسوله را در دنیا متمایز کرده است