مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 12:372022-10-02اقتصادي

1200 واحد از شهرک صنوف قم واگذار شده است


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر اینکه از 1604 واحد شهرک صنوف بیش از 1200 واحد واگذاری شده که حدود 1000 واحد از آن مربوط به صنف در و پنجره سازی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم در کارگروه آلاینده شهری، اظهار داشت: طبق بند 5 قانون 20 شهرداری ها، ساماندهی این امور به شهرداری ها سپرده شده است.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از نارضایتی های شهروندان در بافت شهری و مسکونی از فعالیت صنوف مزاحم و آلاینده است، گفت: شهرداری قم برای ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم شهری از درون بافت شهری، طی سال های گذشته صدها میلیارد تومان برای راه اندازی دو شهرک مهم خودرویی و صنوف هزینه کرده که هم اکنون زیرساخت های این دو شهرک نهایی و در آستانه بهره برداری کامل است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: شهرک صنوف در 136 هکتار مساحت در کیلومتر 5 بزرگراه قم-تهران واقع شده که درمجموع 1604 واحد صنفی در آن احداث شده که ازاین بین 1300 واحد واگذار و بقیه واحدها نیز در شرف واگذاری است.

وی یادآور شد: با توجه به آماده سازی زیرساخت های اولیه شهرک صنوف و خودرویی، مدیران شهری باید نسبت به فرهنگ سازی و معرفی این دو شهرک زیربنایی جهت انتقال صنوف مشاغل اهتمام داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 واحد از شهرک صنوف قم واگذار شده است

1200 واحد از شهرک صنوف قم واگذار شده است