مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 11:322022-10-02بين الملل

اراذل اجاره ای دیروز به کیهان حمله کردند +عکس


اراذل اجاره ای روز گذشته در اقدامی هدفمند و معنادار با حمله به ساختمان موسسه کیهان در تهران به بخش هایی از ساختمان این موسسه آسیب زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، کیهان نوشت: عصر دیروز (شنبه) تعدادی از تروریست ها و اراذل اجاره ای با در دست داشتن انواع سلاح سرد به دفتر با اسم رمز گشت ارشاد! ، آمریکا بعد از شکست آشوب، پرچم تحریم را بالا برد و.

تنها بخشی از عناوین اصلی روزنامه کیهان در روزهای اخیر و در واکنش به آشوب و اغتشاش تروریست ها و اراذل اجاره ای مزدور بوده است.

  در بخشی از گزارش اخیر کیهان درباره هویت ، ماهیت و اهداف اغتشاشگران آمده بود: پادوهای داخلی دشمن در ماجرای درگذشت مهسا امینی از همان روز نخست با تحریک و تهییج افکار عمومی به میدان آمدند اما برخلاف اقدامات کور قبلی خود در فتنه های 88 و 98، این بار خیلی زود نقاب از چهره انداختند و چرخش از فاز انتقادی به فاز آشوب و اغتشاش را در دستور کار خود قرار دادند.

ماجرای گشت ارشاد و درگذشت مهسا امینی بهانه ای شد تا اغتشاشگران، بانیان و صحنه گردانان فتنه های 78 و 88 از معاندین و ضدانقلاب خارج نشین تا پادوهای داخلی غرب به میدان بیایند و سناریوی دیگری از آشوب های خیابانی را در ایران کلید بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراذل اجاره ای دیروز به کیهان حمله کردند +عکس

اراذل اجاره ای دیروز به کیهان حمله کردند +عکس