مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 10:472022-10-02اقتصادي

قطعی مکرر آب این روزها در همدان ناشی از قطع برق ایستگاه پمپاژ بود


سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان گفت: قطعی آب مکرر این روزها ناشی از سقوط تیر برق و قطعی برق چاه ها و ایستگاه پمپاژ آب است.

- حمید عزیزی سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به علت قطعی گسترده آب طی چند روز اخیر اظهار کرد: افتادگی تیر برق و قطعی برق چاه های خالقوردی و ایستگاه پمپاژ آب باعث شد تا وقفه ای در آبرسانی شهر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه قطعی آب در چند نقطه شهر ایجاد شد عنوان کرد: قطعی ها تا زمانی که آب سد تالوار وارد شبکه آبرسانی نشود، به همین روال است زیرا سد اکباتان هم از مدار خارج شده است.

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه طرح تصفیه آب تالوار در حال انجام است افزود: پس از بررسی کامل آب تالوار به لحاظ بهداشتی و ورود آب به تصفیه خانه بهشتی و سپس به مخازن وارد شود، وضعیت کمی بهتر خواهد شد.

عزیزی با بیان اینکه تصفیه خانه شهید بهشتی برای سد اکباتان طراحی شده و تصفیه خانه شیخی جان برای آب سد تالوار است گفت: اینکه آب تالوار به تصفیه خانه بهشتی وارد شود یا نه؛ نیاز به بررسی دارد که همین امر در حال تدوین است که در صورت امکان آب به این تصفیه خانه برسد.

وی با تاکید بر اینکه 380 لیتر در ثانیه آب از چاه های خالقوردی از خطوط انتقال تالوار وارد همدان می شود تصریح کرد: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی مکرر آب این روزها در همدان ناشی از قطع برق ایستگاه پمپاژ بود

قطعی مکرر آب این روزها در همدان ناشی از قطع برق ایستگاه پمپاژ بود