مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 09:522022-10-02اجتماعي

طرح ارزشیابی آغازین دانش آموزان در مدارس کرمانشاه اجرا می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از اجرای طرح ارزشیابی آغازین دانش آموزان در مدارس این استان خبر داد.

- سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرمانشاه، اظهار کرد: طی سه سال گذشته به نوعی آموزش دانش آموزان به صورت غیرحضوری بود.

وی تصریح کرد: آموزش امسال به صورت 100درصد حضوری است، از سه ماه پیش در قالب پروژه مهر تلاش شد فضا، تجهیزات، نیروی انسانی و هرگونه برنامه مورد نیاز را برای حضوری شدن فرایند تعلیم تربیت برنامه ریزی شود و الان تمامی مدارس استان دایر هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: با تأکید بر بحث کیفیت بخشی به بحث آموزش و پرورش، افزود: یکی از برنامه ها که برای ارتقای بحث تعلیم و تربیت دانش آموزان در حال حاضر در دستور کار داریم طرح ارزشیابی آغازین دانش آموزان در تمامی مدارس استان در مهرماه است.

وی افزود: قطعا سه سال که آموزش غیرحضوری، سبب افت تحصیلی دانش آموزان شده که در این راستا در تابستان طرح تثبیت و تعمیق یادگیری اجرا شد و با شرکت دانش آموزان ضعیف در این طرح دروس دوباره یادآوری شد.

محمدی گفت: حال هم در همین روزهای آغازین مدارس از همکاران خواسته ایم یک بررسی کیفی از وضعیت تحصیلی و دانش آموزان به عمل آورده تا ببینند دانش آموزان در چه سطحی قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ارزشیابی آغازین دانش آموزان در مدارس کرمانشاه اجرا می شود

طرح ارزشیابی آغازین دانش آموزان در مدارس کرمانشاه اجرا می شود