مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 09:272022-10-02بين الملل

بحران انرژی و بدهی های سنگین اروپا را به لبه پرتگاه برده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشریه «پراجکت سندیکیت» وابسته به اندیشکده آمریکایی کویینسی در این زمینه گزارش قابل تاملی را منتشر کرد که در آن آمده است: - کشور های اروپایی در اثر پیامد های جنگ اوکراین در بحران بزرگ بدهی دولتی گرفتار شده اند و این بحران می تواند گسترده تر هم بشود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشریه پراجکت سندیکیت وابسته به اندیشکده آمریکایی کویینسی در این زمینه گزارش قابل تاملی را منتشر کرد که در آن آمده است: ارزیابی های تیره و تار از چشم انداز اقتصاد اروپا وجود دارد.

آیا کمبود گاز در آینده، عمیق تر شدن بحران هزینه های زندگی، و رکود احتمالی رشد، منطقه یورو را به لبه پرتگاه خواهد برد؟ ویلیام بیتر (عضو سابق کمیته سیاست پولی بانک مرکزی انگلستان و عضو ارشد دانشکده دولتی جان اف کندی دانشگاه هاروارد معتقد است؛ منطقه یورو به سمت یک بحران بدهی دولتی پیش می رود.

فهرست کشور های شکننده از نظر مالی، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، بلژیک و قبرس را شامل می شود.

اگر بدهی های دولتی ناپایدار منجر به خروج از منطقه یورو- مثلاً توسط ایتالیا- شود، این بحران می تواند عمیق تر شود و در نتیجه به اصطلاح ریسک تغییر نام تجاری را به ثمر برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران انرژی و بدهی های سنگین اروپا را به لبه پرتگاه برده است

بحران انرژی و بدهی های سنگین اروپا را به لبه پرتگاه برده است