مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 09:072022-10-02اقتصادي

زور مدیرعامل به کارگران می چربد/ کارگران: به جای بیمه بیکاری پیگیر حقوقمان باشید


این کارگر با اشاره به اینکه هزار میلیارد تومان سرمایه در کارخانه خوابیده و فقط چند نفر برای آبیاری امور فضای سبز فعالیت دارند، گفت: متاسفانه برخی از مسؤولان با بیژن اسماعیلی همکاری میکنند و یکی از مسؤولان سابق مشاور وی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، کارخانه روغن نباتی جهان در کیلومتر 16 بزرگراه زنجان - قزوین قرار گرفته و با بیش از 50 سال فعالیت از بزرگترین و قدیمی ترین کارخانجات تولید روغن در ایران است و انواع روغن های نباتی از جمله روغن های مایع و قنادی و کره گیاهی را تولید می کند.

این کارخانه که روزی با 600 کارگر چرخ تولید روغن نباتی را به گردش درمی آورد با تعطیلی و تعدیل نیرو های مکرر به کمتر از 30 کارگر رسیده و با ظرفیتی محدود به تولید می پردازد.

مسئولان این کارخانه نیز با تعطیل کردن کارخانه باز هم کابوس بیکاری کارگران را به واقعیت تبدیل کرد تا اندک نیرو های باقی مانده نیز خانه نشین شوند.

به گفته یکی از کارگران، کارخانه روغن نباتی جهان از اول شهریورماه با 85 کارگر به دلیل مشکلات مالی تعطیل اعلام شده و فقط 10 کارگر و کارمند در کارخانه باقی مانده اند.

تعدادی از کارگران این کارخانه با حضور در خبرگزاری فارس خواستار پیگیری جدی مشکلات کارگران شدند و گفتند: از اول شهریور از 80 کارگر باقی مانده کارخانه از سال های قبل 55 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زور مدیرعامل به کارگران می چربد/ کارگران: به جای بیمه بیکاری پیگیر حقوقمان باشید

زور مدیرعامل به کارگران می چربد/ کارگران: به جای بیمه بیکاری پیگیر حقوقمان باشید