مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 07:472022-10-02اقتصادي

صادرات بیش از 1600 تن محصولات شیلاتی از آذربایجان شرقی


مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از صادرات بیش از 1600 تن محصولات شیلاتی از استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، قاسم جعفروند در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته میزان یک هزار و 629 تن انواع آبزیان زنده خوراکی و شاه میگو، میگو و خوراک ماهی  از مرزهای استان آذربایجان شرقی به کشورهای همسایه صادر شده است.

وی افزود: عمده صادرات انجام شده در سال 1400 به میزان بیش از 230 تن ماهی خوراکی قزل آلا و به میزان بیش از 1300 تن خوراک ماهی اختصاص یافته است.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: همچنین بیش از 15 تن شاه میگو ، 9 هزار قطعه انواع ماهیان زینتی،  3500 کیلوگرم تخم ماهی خوراکی  و بیش از 3 تن میگوی منجمد از مرزهای استان به کشورهای همسایه صادر شده است.

جعفروند گفت: مقایسه میزان صادرات آبزیان از استان در سالهای گذشته، نشانگر روند افزایشی صادرات محصولات شیلاتی است فلذا پیش بینی می شود میزان صادرات سال جاری نیز به میزان قابل توجهی نسبت به سال قبل افزایش داشته باشد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان اظهار کرد: امیدواریم با رعایت اصول و استانداردهای صادرات کالا و سیاست های حمایتی از صادرکنندگان، روند افزایش صادرات محصولات شیلاتی در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بیش از 1600 تن محصولات شیلاتی از آذربایجان شرقی

صادرات بیش از 1600 تن محصولات شیلاتی از آذربایجان شرقی