مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 22:222022-10-01اقتصادي

پیشرفت 70 درصدی زیرسازی پروژه قطار سریع السیر قم به اصفهان


مجری طرح های زیربنایی استان اصفهان و آزادراه های جنوب و جنوب شرق کشور از پیشرفت 70 درصدی زیرسازی پروژه قطار سریع السیر قم به اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، علیرضا صلواتی مجری طرح های زیربنایی وزارت راه استان اصفهان عصر امروز در آیین افتتاح بزرگراه بادرود کاشان اظهار کرد: عملیات 10 کیلومتر باقی مانده تکمیل کریدور شمال به جنوب کشور بزرگراه بادرود کاشان از یک سال پیش آغاز و در موعد مقرر به پایان رسید.

 وی افزود: در شرایط سخت تورم کمبود اعتبار و تحریم، انجام این کار به نوعی ایثار محسوب می شود و امروز عملیات چهار خطی آن پایان و زیر بار ترافیک رفت و تقاطع غیر هم سطح ابوزیدآباد هم ساخته خواهد شد.

صلواتی تصریح کرد: هم اکنون 16 پروژه ساخت راه در استان اصفهان فعال است و شرکت زیرساخت سه پروژه فعال در استان های جنوبی را در حال اجرا دارد.

مجری طرح های زیربنایی استان اصفهان و آزادراه های جنوب و جنوب شرق کشور از افزایش 10 درصدی طول آزادراه های کشور در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در آینده نزدیک آزادراه اصفهان به شیراز به بهره برداری خواهد رسید که بهره برداری از آزادراه اصفهان–شیراز 130کیلومتر مسیر اصفهان به شیراز را کوتاه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی زیرسازی پروژه قطار سریع السیر قم به اصفهان

پیشرفت 70 درصدی زیرسازی پروژه قطار سریع السیر قم به اصفهان