مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 21:472022-10-01اقتصادي

نواخته شدن زنگ شور عاطفه ها/ 123 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی


رییس کمیته امداد منطقه 2 بیرجند از نواخته شدن زنگ شور عاطفه ها در مدارس خبر داد و گفت: تاکنون 2 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک مردمی جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی خزاعی عرب رییس کمیته امداد منطقه 2 بیرجند امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد123 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در پویش ملی شور عاطفه ها در این منطقه برپا شده است.

وی افزود: از این تعداد 25 پایگاه مراکز نیکوکاری، 75 پایگاه در مدارس و بقیه پایگاه ها توسط امداد و موسسه هایی که با امداد همکاری می کنند راه اندازی شده است.

رییس کمیته امداد منطقه 2 بیرجند تصریح کرد: تا کنون 2 میلیارد و 200 میلیون ریال بوده جمع آوری شده که یک میلیارد و 160 میلیون ریال توسط امداد و یک میلیارد و 40 میلیون ریال توسط مراکز نیکوکاری می باشد.

 خزاعی عرب یادآور شد: یک هزار و 700 دانش آموز و 130 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد منطقه 2 بیرجند می باشند.

  وی خاطرنشان کرد: 15 هزار پاکت در مدارس منطقه 2 کمیته امداد بیرجند توزیع شده و زنگ شور عاطفه ها 11 مهر در همه مدارس به صدا در می آید و کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه بین دانش آموزان همان مدرسه توزیع خواهد شد.

   رییس کمیته امداد منطقه 2 بیرجند گفت: 24 مرکز نیکوکاری در این  منطقه فعال است که سهمیه ای برای جمع آوری کمک های مردمی به آنها داده شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواخته شدن زنگ شور عاطفه ها/ 123 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی

نواخته شدن زنگ شور عاطفه ها/ 123 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی