مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 20:222022-10-01ورزشي

دوچرخه سواران کاشانی وارد مشهد شدند


سرپرست گروه دوچرخه سواری «غریب الغربای» کاشان گفت: دوچرخه سواران کاشانی برای بیست و دومین سال متوالی مسیر هزار و 300 کیلومتری کاشان تا مشهد را رکاب زدند.

- سجاد مظفری تبار در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: 16 دوچرخه سوار کاشانی برای بیست و دومین سال متوالی مسیر هزار و 300 کیلومتری کاشان تا مشهد را رکاب زدند.

سرپرست گروه دوچرخه سواری غریب الغربای کاشان عرض ارادت مردم ولایتمدار مردم کاشان به ساحت مقدس حضرت رضا(ع)، زیارت بارگاه منور رضوی، معرفی مشهد اردهال به عنوان کربلای ایران، پاسداشت مقام والای سلطان علی بن امام محمدباقر(ع) و گسترش فرهنگ ورزش همگانی را از اهداف برگزاری این حرکت ورزشی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این گروه حرکتش را از 10 روز قبل آغاز کرده است و با عبور از استان های قم، تهران، مازندران، گلستان و خراسان شمالی، به مشهد رسیدند.

وی اذعان کرد: دوچرخه سواران کاشانی با عبور از ده ها شهر و منطقه نزدیک به 28 شهرستان نظیر قم، بومهن، دماوند، فیروزکوه، سوادکوه، ساری، بهشهر، بندر گز، گرگان، آزادشهر، جنگل گلستان، چمن بید، مانه و سملقان، بجنورد، شیروان، قوچان و چناران در دهمین روز رکاب زنی وارد مشهد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوچرخه سواران کاشانی وارد مشهد شدند

دوچرخه سواران کاشانی وارد مشهد شدند