مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 19:122022-10-01پزشكي

شیوع آنفلوانزا را جدی بگیرید


دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد: شاهد عادی انگاری و رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در کشور و استان هستیم که اگر با سویه جدیدی از کرونا مواجه نشویم، - باید مواظب شیوع بالای بیماری آنفوآنزالا باشیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به مهار کرونا در استان، نسبت به عادی انگاری و رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی ابراز نگرانی کرد و گفت: اگر با سویه جدیدی از کرونا مواجه نشویم، باید مواظب شیوع بالای بیماری آنفوآنزالا باشیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ مسعود میرزایی امروز شنبه نهم مهرماه در جمع خبرنگاران با گسترده خواندن حوزه بهداشت، ابراز امیدواری کرد که مسائل و دیدگاه های مسئولان و کارشناسان سلامت به جامعه و بازخوردهای جامعه به مسئولان از طریق رسانه ها منعکس شود تا شاهد تغییر فرهنگ سلامت و بهداشت در جامعه باشیم.

  وی با اشاره به شیوع و تعدد برخی بیماری های واگیردار و غیرواگیر در استان، بهداشت و سلامت جامعه را یک حوزه نگران کننده و حائز اهمیت در کشور خواند.

  میرزایی نسبت به خطر شیوع بالای آنفلوآنزا در نیمه دوم سال هشدار دارد و در این باره تصریح کرد: خوشبختانه جمعیت بالایی قریب به 80 درصد جمعیت استان تنها طی یک سال گذشته در مقابل بیماری کرونا واکسینه شده و با کاهش چشمگیر مرگ و میرهای ناشی از کرونا در استان از متوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع آنفلوانزا را جدی بگیرید

شیوع آنفلوانزا را جدی بگیرید