مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 17:472022-10-01فرهنگي

رویدادهای دهه حافظ با قوت برگزار می شود


معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به نزدیک بودن یادروز حافظ گفت: رویدادهای دهه حافظ شیرازی را با توان و پویایی بیشتری پیگیری و دنبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا خوش اقبال، با اشاره به برگزاری رویدادهای بزرگی همچون هفته بزرگداشت سعدی در استان فارس خواند که در نیمه دوم سال برگزار می شود و یادآور شد: از 116 انجمن ادبی پویای استان، 19 انجمن در شیراز هستند.

این انجمن ها از فروردین تا شهریور امسال، بیش از 140 رویداد را در قالب شب شعر، پسین شعر و رونمایی کتاب برگزار کرده اند.

وی از صدور یک مجوز چاپ دیجیتال در شیراز و 5 مجوز دیگر برای شهرستان ها خبر داد و ادامه داد: از آغاز سال جاری تا کنون مجوز 731 کتاب از 786 کتاب ثبت شده، صادر شده است.

خوش اقبال، همچنین از صدور مجوز فعالیت برای 8 مؤسسه فرهنگی تک منظوره و یک مؤسسه فرهنگی و هنری چندمنظوره در استان فارس خبر داد.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از صدور 4 مجوز کانون های آگهی و تبلیغات و 6 چاپخانه در 6 ماه گذشته خبر داد و گفت: 346 رسانه در استان فارس پویا هستند که از این تعداد، 142 رسانه برخط، 63 رسانه الکترونیک غیربرخط، 12 روزنامه، 25 هفته نامه، 26 ماهنامه، 67 فصلنامه، 3 دو هفته نامه، 1 دوماهنامه، 7 دو فصلنامه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادهای دهه حافظ با قوت برگزار می شود

رویدادهای دهه حافظ با قوت برگزار می شود