مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 17:272022-10-01سياسي

بیانیه دانش آموزان انجمن های اسلامی در پی اغتشاشات اخیر/ اتحاد ایران نخواهد شکست


دانش آموزان عضو قرارگاه ملی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در پی اغتشاشات و هتک حرمت به مقدسات، بیانیه ای صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، دانش آموزان عضو قرارگاه ملی انجمن های اسلامی در پی اتفاقات اخیر و توهین عوامل خائن و وطن فروش به مقدسات، بیانیه ای صادر کردند.

در متن بیانیه دانش آموزان عضو قرارگاه ملی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور آمده است: وَقُل جَاءَ الحَقُّ وَزَهَقَ البَاطِلُ اءِنَّ البَاطَلَ کَانَ زَهُوقًا وَنُنَزِلُ مِنَ القُرآنِ مَا هُوَ شِفاءٌ وَرَحمَته لِلمُوءمِنِینَ وَلِا یِزِیدُ الظَّالِمِینَ اءِلَّا خَسَارًا و بگو حق آمد و باطل نابود شد.

آری باطل همواره نابود شدنی است و ما آنچه را برای مؤمنان مایه درمان و رحمت است از قرآن نازل می کنیم (ولی) ستمگران را جز زیان نمی افزاییم .

سوره اسرا آیات 81 و 82 آری؛ به راستی که قرآن برای ستمگران چیزی جز زیان ندارد، که اگر این چنین نبود و شرکت بیش از 21 میلیون زائر از جای جای جهان بود.

دیدید که چگونه در محضر اسوه آزادگی و آزادی خواهی حضرت سیدالشهدا عالم سربلند بیرون آمدیم.

فراموش کردید که داغ حاج قاسم برای ایرانیان هنوز هم مانند داغ فرزند، داغ پدر و داغ یک تکیه گاه تازه است؟اگر عکس سرداری که برای تک تک فرزندان شهدا پدر بود پایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه دانش آموزان انجمن های اسلامی در پی اغتشاشات اخیر/ اتحاد ایران نخواهد شکست

بیانیه دانش آموزان انجمن های اسلامی در پی اغتشاشات اخیر/ اتحاد ایران نخواهد شکست