مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 16:422022-10-01ورزشي

نایب رییس فدراسیون فوتبال: برای اجرای VAR نمی توانیم زمان مشخصی را ارائه کنیم


در مسیری قرار داریم که نیاز به همدلی و اتحاد ملی دارد، همه ارکان فدراسیون فوتبال، کادر فنی، بازیکنان، رسانه ها و مردم باید همدل و یکسو برای رسیدن به موفقیت در جام جهانی تلاش کنند که امیدواریم این مهم محقق شود.

- نایب رییس فدراسیون فوتبال: برای اجرای VAR نمی توانیم زمان مشخصی را ارائه کنیم منصور قنبرزاده: در مسیری قرار داریم که نیاز به همدلی و اتحاد ملی دارد، همه ارکان فدراسیون فوتبال، کادر فنی، بازیکنان، رسانه ها و مردم باید همدل و یکسو برای رسیدن به موفقیت در جام جهانی تلاش کنند که امیدواریم این مهم محقق شود.

نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: بحث صدور مجوز حرفه ای از جمله مواردی است که باید با جدیت دنبال شود و امروز نشستی را با این موضوع برگزار کردیم، بحث VAR هم از دیگر موارد مهمی بود که نیازمند یک کار گروهی است و امیدواریم به زودی قابلیت اجرایی داشته باشد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا،  منصور قنبرزاده روز شنبه با اشاره به نشست با مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری تصریح کرد: در این نشست مسئولان 16 تیم حاضر در لیگ برتر حضور داشتند که در آن به بحث مجوز حرفه ای پرداخته شد.

از سویی دیگر مسئول کمیته صدور مجوز حرفه ای که در هفته گذشته در جلسه ای که پیرامون همین قضیه در مالزی برگزار شده بود نیز حضور داشت و توضیحاتی را ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس فدراسیون فوتبال: برای اجرای VAR نمی توانیم زمان مشخصی را ارائه کنیم

نایب رییس فدراسیون فوتبال: برای اجرای VAR نمی توانیم زمان مشخصی را ارائه کنیم