مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 16:122022-10-01بين الملل

حماس: انتفاضه تا نابودی اسراییل، شعله ور می ماند


سخنگوی جنبش حماس فلسطین در شهر قدس اشغالی گفت که شعله انتفاضه فقط با آزادسازی قدس و مسجدالاقصی و نابودی رژیم صهیونیستی خاموش خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد حماده سخنگوی جنبش خاموش خواهد شد.

وی در عین حال تصریح کرد، در زمانی که دشمن صهیونیستی و افراطیهای صهیونیست، جنایات خود علیه قدس و مسجدالاقصی را افزایش داده اند، مردم فلسطین یاد و خاطره هفتمین سالگرد انتفاضه جاودان قدس را زنده نگه می دارند.

حماه با بیان اینکه این انتفاضه، نقطه عطفی در مبارزات مستمر مردم فلسطین در دفاع از قدس و الاقصی بود، تصریح کرد، خونهای پاکی که برای دفاع از سرزمین و مقدسات فلسطین ریخته شد، همچنان چراغی است که شعله انتفاضه و مقاومت را در برابر رژیم صهیونیستی روشن نگه داشته است.

در همین ارتباط، ایال زیسر مورخ و استاد دانشگاه تل آویو، شهریور ماه گذشته نسبت به وقوع انتفاضه سوم مردم فلسطین علیه صهیونیستها هشدار دارد و گفت که درگیریهای پراکنده بین ارتش صهیونیستی با نیروهای مقاومت فلسطین، فریبنده است.

زیسر تأکید کرد که این آرامش و سکوت، آرامش قبل از طوفان است و در واقع، طوفان همچنان به قوت خود باقی است؛ هر چند روزی نیست که درگیریهای روتین و عادی بین مردم فلسطین و ارتش صهیونیست رخ ندهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: انتفاضه تا نابودی اسراییل، شعله ور می ماند

حماس: انتفاضه تا نابودی اسراییل، شعله ور می ماند