مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 16:122022-10-01اقتصادي

هواشناسی اصفهان: کم بارشی ها در پاییز 1401 به طور محسوس ادامه دارد


در اطلاعیه آمده است که با توجه به کاهش بارندگی ها و افت منابع تامین آب، از مردم همراه استان اصفهان تقاضا داریم با مدیریت بهینه مصرف، شرکت آبفای استان اصفهان را در تامین آب پایدار برای همگان، - در اطلاعیه آمده است که با توجه به کاهش بارندگی ها و افت منابع تامین آب، از مردم همراه استان اصفهان تقاضا داریم با مدیریت بهینه مصرف، شرکت آبفای استان اصفهان را در تامین آب پایدار برای همگان، یاری کنند.

شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در اطلاعیه ای درباره تامین آب شرب اصفهان و ضرورت صرفه جویی در مصرف آب به مردم هشدار داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این اطلاعیه آمده است که با توجه به کاهش بارندگی ها و افت منابع تامین آب، از مردم همراه استان اصفهان تقاضا داریم با مدیریت بهینه مصرف، شرکت آبفای استان اصفهان را در تامین آب پایدار برای همگان، یاری کنند.

  سقایان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان همچون گذشته با تلاش شبانه روزی، تمام توان خود را به کار خواهند بست تا در تامین آب پایدار مردم خللی ایجاد نشود، اما با توجه به شرایط منابع ذخیره، به طور قطع این امر فقط با همکاری مردم در مدیریت مصرف آب محقق خواهد شد.

   هم اکنون ذخیره سد زاینده رود به کمتر از 180 میلیون متر مکعب رسیده و بیش از 85 درصد ظرفیت سد خالی است و بر اساس گزارش هواشناسی استان، کم بارشی ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی اصفهان: کم بارشی ها در پاییز 1401 به طور محسوس ادامه دارد

هواشناسی اصفهان: کم بارشی ها در پاییز 1401 به طور محسوس ادامه دارد